Funderingarnas värld

Sen sist jag skrev, vilket var i februari så är skotern nu undanställd och väntar på nästa säsong vilket jag självklart ser fram emot men just nu vill jag gärna ha lite vår och sommar innan snön är tillbaka. 
Men förutom det så har det i ärlighetens namn inte hänt så mycket spännande i ens vardag då det rullat på precis som det gjort den senaste tiden.
Men det som "hänt" är väll att man nyligen varit ute och "rastat" systemkameran, vilket råkar vara en av de varmare dagarna vi haft på ett tag vilket var väldigt härlgit. 
Musik i öronen och kameran i handen och ute i naturen så är det som bäst enligt mig. Men får hoppas på fler fina dagar som sist jag var ute. 
 
Hoppas nu bara att vädergudarna är på ens sida och hört ens önskan om fint väder.
 
Ciáo så länge...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0