Som bäst....

Ja jag vet att det blev ännu en vinterbild men det är pågrund av att jag satt och kollade igenom just mina vinterbilder plus att jag dessutom i denna stund även ser fram emot tills att man får dra på sig underställ och allt som hör till och sen overallen, handskar och så hjälmen innan man får dra igång skotern. 
Det är något med hela den prosessen som jag gillar, jag vet inte riktigt varför eller hur det kan vara så men det är bara det känner jag. Har fått höra att man är tokig men det får jag lov att vara för jag gillar det.
Jag trivs då som bäst på skotern på fjället eller efter någon led och kanske ska tillägga att även systemkameran är med i ett hörn på det hela också.  

Over And Out för denna gång
 


 
 


  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0