Snö på backen!!

Jag trodde inte mina ögon tidigare idag då det för gudars skymmning faktiskt snöade och jag är typ överlycklig känner jag. Hade jag inte varit snuvig och så förbenat hostig så hade jag garanterat tagit med mig kameran ut och fotat då det har varit riktigt fint ute men men får helt vänta till jag hittar nästa bästa tillfälle att ta med mig kameran och bege mig ut på äventyr men tills att det sker så ska jag kriga mig igenom snuva och hosta så man blir kvitt den någon gång, känns som att det har hållit på bra läääääänge nu men det är bara att kämpa sig fram, vila så fort chans till det finns och inte ta ut sig helt och hållet.
Men men huvudsaken det är huvudet upp och benen ned så löser sig det alltid. 

Ciao så länge
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0