Förbenade myggjäklar

Dag nummer 2 med försök att ta nya naturbilder men denna gång gick det inte lika bra som igår då myggen var värre nu idag. Det som var en tänkt fotorunda slutade därmed i en rask promenad i det väldigt fina vädret, kameran plockades inte ens fram någonting vilket är väldigt ovanligt då den annars alltid kommer fram 2-3 gånger per fotorunda som görs.
Så nu kan man då lägga till miljoners nya myggbett på listan och de "värsta" är nog de tre som man lyckats få på axlarna, 1 på ena och 2 på andra, inga små heller så nu är det salubrin som gäller.
Men nu är då myggspray införskaffad så jag är minsann redo vid nästa tillfälle som jag får för mig att bege mig ut igen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0