Åt rätt håll

Har suttit större delen av kvällen och tittat igenom och rensat bland bilderna som togs under senaste fotopromenaden och promenaderna innan och haft Nickelback i hörlurarna vilket har varit rätt rogivande faktiskt och ska jag vara ärlig nu så är jag rätt impad på mig då jag jämfört en av de absolut första bilderna med kameran och med de nyaste så har jag utvecklats.
Första tiden med kameran så var det
1. Skakig på handen
2. Inte van med hur objektivet "jobbar"
 
Så nu har man ett stativ införskaffat och har blivit bra mycket stadigare på handen och jag känner mig bra mycket säkrare nu med hur objektiven fungerar så jag vet ungefär vid vilka stunder vilket objektiv som fungerar bäst för just den stunden så denna fotograf har utvecklats rätt ordentligt faktiskt och jag är nöjd över mig själv och resultaten som finns på det externa hårddisken och på minneskortet i kameran.
 

Kommentarer
Postat av: Emma Israelsson

Du som gillar att ta kort kan ju följa me mig på körtävlingar och ta kort :) nästa tävling 2-3/7 i villvattnet

2016-06-23 @ 12:37:57
URL: http://stallroska.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0