Tusen bitar

Japp vad kan man egentligen säga om denna dag förutom att jag i skrivande stund är sjukt trött pga. att jag inte alls har kunnat sova ordentligt igår natt då man haft en rygg som värkt ordentligt så det enda som riktigt hjälpt mig idag är att gå så har blivit några mindre rundor ut idag i försök att lindra värken till en viss del och det har ju fungerat ett tag innan den åter är tillbaka igen. Men förutom att det känns att man ska gå i bitar så har denna dag rullat på rätt bra ändå, bara bita ihop och köra på.
 
Annars så har man som sagt haft med kameran och varit ute en liten kort sväng.
 
Ja jag vet att bilden är så suddig som det bara går att vara men jag är endå nöjd att jag ens lyckades fota norrskenet som var för ett tag sedan här.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0