Up and go

Japp då var denna dag (25/1) avklarad, trött och öm i kroppen, speciellt nack/axelpartiet men det har gått bra endå trotts det.
För idag har det hänt en hel del, systeryster har då varit förbi och hjälpt mig att fixa så att min nyinköpta router fungerar som den ska och sen även att skrivaren/kopiatorn som jag fick i julklapp, fungerar också så nu för det första slipper man internetsladden datorn suttit i tidigare och dessutom så kan jag nu även använda surfplattan som jag inte kunnat tidigare...
Så tack än en gång för hjälpen systeryster!

Förutom det så har man även haft tvättstugan och minskat ned tvättberget man haft ett tag nu så då kan man bocka av det på min lilla "att göra" lista.
Har även lyckats med att ta en liten promenad också, blev inte så lång då det blev FÖR kallt så men en liten bit blev det i alla fall...

Nej nu säng och ladda batterier för en ny dag :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0