Nikons äventyr

 Det är minsann tur att jag har Pixel för utan honom hade jag då inte lyckats få Nikon i buren :) för att göra en lång historia kort så rymde Nikon ur handen då hon skulle tas till transportburen när vi var på väg till stugan och det vid två tillfällen och så rymde Nikon en gång i stugan också men då lyckades jag då med hjälp av min kompanjon och älsklings Pixel, att få Nikon i buren igen, det är nämligen en aningen svårt då Nikon inte är lika hand tam som Pixel är, Nikon är ju inte ens ett halvår så den busfågeln är fortfarande under träning... 
 
Och sen så har Pixel skött sig supersnyggt för nu under julhelgen så har Nikon och Pixel fått vara i samma bur och Pixel skötte sig utmärkt och även Nikon så jag har två duktiga fåglar. Hade hjärtat i halsgropen första minuterna då de var i samma bur men det gick riktigt bra och jag är väldigt stolt över mina fåglar...
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0