Ny dag nya tag

Ja undra egentligen hur mycket man ens kommer ha kvar av rösten imorgon efter man slutat jobba?
Har nog med problem med att ens kunna prata ordentligt varje morgon så undra egentligen hur det bli imorgon kväll då? men det är bara att bita ihop, käka halstabletter och sinova samt även någon Alvedon också så ska det här gå utan problem. 
 
Annars så har det varit en lugn dag, varit hemma hos mamma och ätit middag också vilket har varit riktigt trevligt sen så har man även myst lite med min andra tokpanna, Pixel som jag faktiskt saknar om dagarna.
Så hade en liten mysstund med honom också innan jag sen vandrade hem igen, hem till Nikon som även är lite av en propeller också i buren. Då hon väl sätter igång så kan det flyga dam och burbottenmaterial.
Men två vackra undulater är vad jag har!
 
Men nu bli det att kvälla så god natt för imorgon är det en ny dag, alltså nya tag
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0