Nitlotten

Fransk fällning är verkligen någonting som jag önskar att jag inte ska stöta på igen. Då det var det värsta jag varit med om någonsin då detta var första gången jag och min familj ens varit i kontakt med just Fransk fällning då ingen av våra tidigare fåglar har haft det och sen så är jag verkligen glad över att Pixel klarat sig ifrån det.
Men Nikon drog verkligen nitlotten, hon var för övrigt en fantastisk liten tjej förutom att hon som sagt drog nitlotten som var fransk fällning.
Hon har det helt klart bättre där hon är just tillsammans med alla andra fåglar som funnits i familjen:
Kodak
Lajm
Vicks Blå
Polly
 
Nikon <3
Saknar dig min lilla ängel.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0