Kompis!!

Kan det inte bli Lördag nu!!
Varför jag vill ha lördag är för att jag ska hämta en undulatunge som jag tingat, fått färgbeskrivning på hen men jag ser verkligen fram emot att få se den med egna ögon.
Har även också kollat om jag kan tinga en till också då som en kamrat till den som jag först tingat då så den inte blir så ensam om dagarna. Men det får vi då se hur det bli med den biten, en har jag då tingat och som jag ska hämta på Lördag, gud vad jag längtar!!
 
Måste också skaffa lite mer sittpinnar för buren också på Lördag och kanske annat skoj men först och fråmst mer sittpinnar.
Så det lär bli en liten lista inför Lördag men det får det bli.
 
Kan det inte bli Lördag, typ NU!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0