1 vecka och 1 dag

Japp jag kan nu i efterhand hålla med hon på djuraffären om att jag valt en smart liten fågel, för idag gott folk så har min busunge suttit på min hand längre än ett par mikrosekunder och dessutom har jag lyckats få bildbevis på det också som man efter tre försök lyckas ordna så är hur stolt som helst.
På 1 vecka och 1 dag så har jag och Nikon kommit långt i vår träning så det går verkligen åt rätt håll det här och jag känner mig riktigt nöjd...
 
Och dessutom så har jag nu börjat tro att Nikon inte längre är en hen, det lutar mer mot en liten hon nu tror jag för vaxhuden på näsan har inte skiftat i färg...än men vad som helst kan hända så håller ögonen öppna, ska vänta ett par dagar till...
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0