Toppen?!

Japp, kan ju lugnt säga att man är förkyld nu för natten som var, var natt nummer två som jag inte kunnat sova ordentligt som jag hade önskat. Så nu har man laddat upp med Alvedon, hostmedicin, nässpray och sen halstabletter så nu e jag redo...
 
Gillar början på denna vecka, jobbar måndag men ledig tisdag och onsdag vilket är väldigt bra :)
 
Men just nu är det lite av ett kaos här hemma hos mig, imorgon så blir det nya tapeter så allt är utdraget från väggarna så det känns riktigt bra, ska bli riktigt roligt att se då allt är klart...
 
Sen om ett tag så blir det att vandra hem till mamma och resten av familjen för trevligt sällskap och så klart middag
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0