Monstertime!!

Japp då var det helg igen då och det e då ingen vila här, ne ne för nu blir det sängen och sen bär det iväg till jobbet imorgon och söndag, min helg är inte för än nästa fredag så nu är det att bita ihop och köra på...
 
Var som jag skrev i tidigare inlägg, hem till mamma och hämtade Pixel så nu har man ett supertrevligt sällskap denna helg. Som mest troligt kommer bli en aningen sur på mig imorgon då han blir tvungen att sitta i buren tills jag slutat jobba, för det är nämligen så att denna lilla herre föredrar helst att vara utanför buren än inne i buren.
Så jag lär nog garanterat få handskas med ett litet tjurigt "monster" imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0