Trötta jag

Nej nu blir det sängen för imorgon blir det studiebesök och sen även fältuppgifter, vad det nu kan innebära men jag tror faktiskt det kommer bli en riktigt bra dag imorgon...
Hoppas då att man inte är såå trött som man var idag, imorgon.
PLUS att det inte regnar, är totalt less på regn just nu då det regnar hela tiden känns det som...

Idag så tog min kära lärare fram en frågesport som jag skulle göra först och främst för skojs skull och sen även för att hon, min lärare alltså, "testade" mig och det var då då hästfrågor och snacka om att man var ringrostig och det var även den längsta jäkla frågesport jag varit med om...
Då man varit trött HELA dagen så hjälpte ju inte denna låååånga frågesport, det gjorde ju en ÄNNU tröttare...

Men nu är det minsann God Natt för min del så God Natt på er...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0