Vintertoken

Riktigt härligt väder är det minsann ute just nu men ska jag vara ärlig så längtar jag just nu till vintern, och till juletider då man får baka julgodis och lite annat gott och självklart allt annat kring julen. Sen är det ju en sak som jag typ längtat ihjäl mig på just nu, skoterkörningen så nu får det minsann bli mycket snö och sen tjocka isar så är det bara att köra på....LÄÄÄÄNGTAR

Men det var då riktigt behagligt väder nu på morgonen och promenaden hit till Miroi (där jag befinner mig om dagarna pga. utbildning) var riktigt härlig förutom att mina axlar sa emot i slutet men annars var det riktigt härligt väder och hoppas det är så då man slutat och ska gå hem då om inte så blir jag verkligen galen, är hur less som helst på regn så nu hoppas jag verkligen att det inte blir det...
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0