Härligt väder men EN nackdel

Blev ungefär en timmes promenad i sällskap av Ruben nu på morgonen och det var riktigt härligt ute men det fanns en nackdel i det hela, jag är inte precis i toppskick pga. förkylningen och sen så tyckte nog Ruben det blev en aningen varmt där ett tag men tur är så fanns det ställen som gjorde det lätt att komma ned till vattnet.
Så nästa promenad blir då inte så lång som denna var...

Men men, snart ut med Kingen och Ludde som ligger utsträkta i min säng och sover, de är såå söta tillsammans då Kingen nästan ligger på Ludde som inte gör någonting åt saken...

Men de ska få sova en stund innan lunch och sen blir det promenad och idag så ska jag försöka att INTE vara lika mycket jojo som jag var igår, vill ju inte ta ut mig helt och hållet på krafterna...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0