Lycksele

Ja då är man hemkommen efter en dag i Lycksele...
Anledningen till denna resa var att jag skulle till Lassarettet, eller rättare sagt till Hörcentralen för att kolla upp hörapparaterna. Så i skrivande stund har man en som jag fått låna tills det att jag får "besked" gällande mina andra som båda är inskickade för att kollas upp och jag hoppas att de lyckas fixa dem så de blir bra för jag har inte så stor lust att lägga ut 1000kr på två nya hörapparater precis, det kommer bli så OM de inte lyckas "skrämma liv i dem" som hon jag var hos sa. Så hoppas de lyckas skrämma liv i dem...
Plus att man även passat på att träffa kompisar också så det var en väldigt trevlig dag i värmen som Lycksele bjöd på för då man kom hem så regna det....
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0