Tidig kväll

Imorgon blir det bussåkande...igen och resandet börjar 6.30 och kommer troligt inte vara hemma igen för än där efter 9 men det blir då läkarbesök på NUS i Umeå för min del och det är av den anledningen som denna resa är planerad och har ju då Emma som resesällskap så det kommer nog inte bli allt för tråkigt, snarare väldigt skojigt så tack Emma att du ville hänga med då det blir 5X skojigare än om jag åkt själv...

Men allt för morgondagen är då klart och det viktiga (plånbok, "kallelsen" m.m.) är packat i ryggsäcken jag tänkt ha imorgon. Bortsett från bussåkandet så kommer det nog faktiskt bli en toppendag imorgon... 

Min resekamrat, Emma har man inte sett sen hon slutade före mig på den förlängda studiegången vi hade tillsammans och vi kommer ju eventuellt träffa vår gemensamma vän, Malin också efter NUS och Malin har jag minsann inte sett sen studenten tro jag men det kommer bli skoj...

Men en sak är säker, en tidig kväll blir det då för mig nu om man ska orka sig upp för att åka imorgon...       


Kommentarer
Postat av: Emma

Å nu är jag trött efter den långa dagen

2012-01-10 @ 21:05:58
URL: http://stallroska.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0