Katastrof

TYPISKT säger jag bara, när man lyckats göra en superfin kalasskylt för imorgon då en i detta hus fyller år så gör skrivaren så det ser ut som jag vet inte vad, randigt över hela och ballongen jag lagt med syns då inte alls, bara SVAGT och så väldigt randigt men men på omgång nr 2 så syns all text men det är fortfarande en randig ballong men får se hur jag gör...

Det som blev sååå snyggt på datorn blev rena rama katastrof på pappret, är då allt annat än nöjd med det "färdiga" resultatet av det jag suttit med ett bra tag nu...

Kommentarer
Postat av: Emma

Så bruka de bli för mig när det är för lite färg i skrivaren.

2012-01-16 @ 20:36:56
URL: http://stallroska.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0