Galenpanna?

Jag insåg idag att det SNART kan komma något ord som man dessutom begriper för pratglad är vad han är om dagarna och ibland så låter det faktiskt som om han försöker säga något men ibland så låter det faktiskt som om han säger saker och idag eller rättare sagt nu ikväll så lät det som om han sa "vet du vad" och tidigare så har det faktiskt låtit som om han sa något i stil "hej hej" och även "nej nej" men sen så låter herrn även som rinnande vatten och vet i tusan hur det blev men han har då överraskat både mig och även mamma som han dessutom lurade. Men ibland så låter det även som om han säger sitt namn. Så jag är STENSÄKER på att det typ närsomhelst kan komma något ord som man begriper, så mycket som han pratar så kan det liksom ske när som helst. Han kan dessutom eller kan och kan men då man ber om en puss så får man den ibland ganska snabbt och ibland kan det ta sin tid men den kommer och dansa är något som vi övar på fortfarande men annars så är min lilla herre full av överraskningar.

Fick ju Pixel i det stadiet då vi inte viste om det skulle bli en tjej eller en kille så jag tycker minsann att min lilla grabb har utvecklas enormt på den tid jag haft honom.

Pixel är minsann den absolut bästa pressent som man kan få, fick han i studentpresent och det är minsann den absolut bästa present som man kan få.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0