Äntligen!!

Ja vad har gjorts idag?
Förutom att jag är slö hela jag så har man skottat framsidan och sen "snyggat" till altanen som redan var påbörjad så det var att skotta av det sista och snygga till och från det har jag varit hur slö som helst känns det som. Sen så har man tvättat en omgång i tvättmaskinen och tömt diskmaskinen så kände mig såå duktig idag faktiskt.

Det bästa i det hela är att jag igår fick ett papper eller kanske man ska säga en "kallelse" för har då fått en tid som är den 10/1 för att då få kolla upp de konstiga märkena jag haft på huden under en tid nu och det känns faktiskt väldigt bra att jag ÄNTLIGEN ska få det kollat och hoppas ju innerligt på att man kanske får svar på vad man har men det känns då skönt att äntligen fått en tid att huvudtaget få kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0