3:e omgången

Absolut ingenting speciellt har hänt idag förutom att jag varit duktig och försökt komma igång med att ordna upp konditionen en aning...har sprungit upp för backen mot kyrkan ungefär 3 gånger idag, i ju för sig är inte backen varken brant eller lång men det får duga till en början för första rundan så kändes backen både evighetslång och superbrant då den är motsatsen.

Nu för en stund sen (3:e omgången) så fick man även se ett rådjur på avstånd rakt framför mig och hundarna, såg först inte vad det var först den reste på huvudet (då den fick syn på mig och hundarna) de är minsann vackra djur och jag tror minsann inte den vi nu såg var gammal, den var då inte så stor.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0