Nyfiken!!

Okej nu blev jag faktiskt VÄLDIGT nyfiken för var och hämtade in posten för bara några minuter sedan och i den hög som låg i brevlådan så var ett paket till mig som var från världens snällaste moster. Om jag inte hade sett klistermärket som är i ena hörnet av paketet (klistermärket kommer från mosters affär) så hade det nog varit en aningen svårare att lista ut vem det kom ifrån. Men nyfiken är vad jag är i alla fall men det kommer då inte öppna det nu, av den anledning att jag inte alls vågar ge mig på ens öppna och kika om innehållet är inslaget eller något så då gör man det enkla att låta det vara oöppnat så det får minsann vänta till min födelsedag :)   

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0