Hjärnkontoret

Efter två rundor med pantflaskor och sen en promenad med hundarna emellan också så är jag då hur trött som helst känns det som men vädret har då inte varit någonting att klaga på då det varit finfint och lagomt kallt.
Men om så där 35 - 40 min så blir det ännu en promenad med hundarna och undra egentligen hur min skalle kommer vara då man kommer in igen? jag som är toktrött just nu i skrivande stund kommer ju med stor sannerlighet vara STENtrött då jag är inne igen, hjärnkontoret som redan är påväg att stänga för min del kommer med 100 procents säkerhet att vara stängt då jag kommer in igen. Så en tidig kväll lär det nog bli för min del...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0