Helt klart tokig

Jag insåg igår undertiden som jag pratade med pappa i telefonen att jag har en fågel som är en aningen fixerad vid telefoner. Han ska sitta på telefonen och pillra på den undertiden som man pratar i telefonen...

Tokig fågel är han helt klart.
¨
En liten lista på de tokiga/galna saker som han gör/får för sig att göra:
1. Vara på händerna då man t.ex. skalar potatis (sitter gärna på potatisskalaren)
2. Sitter gärna på kanten av talriken och äter det man själv äter 
3. Badat fötterna i mjölk
4. Slängt iväg en gaffel (Kanske låter roligt men det har han faktiskt gjort)
5. Pausa musik/film på datorn (har han faktiskt lyckas att göra)
6. Biter på pennstiftet undertiden som man skriver
7. Låter som rinnande vatten (precis om vattenkranen var på)

En liten del av det som min tokpanna till fågel har gjort hittills

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0