Promenad & Gräsklippning

Innan lunchen så var det en promenad på ungefär en timme med hundarna. När man kommer hem igen och kollar hur varmt det var ute så visade den 21+ så där är ju beviset på varför herrarna hamna på efterkälken påvägen hem. Det var ju varmt för dem men tur hade man gjort vattenflaska till mig och sen en till dem också så det var ju tur det.
Men sen har man även klippt gräset på framsidan av huset också, gick då bra då man fått den från baksidan till framsidan då den helt enkelt inte är 100 procentligt i funktion just nu...började nästan klaga innan jag ens fått gräsklipparen på framsidan men jag fick dit den men det kändes en aningen i armarna...
Så kvällen blir då lugn och sen morgondagens schema så blir det storstädning och sen även möte för min del...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0