God Gärning

Dagens goda gärning var att hjälpa en äldre, väldigt trevlig dam att hitta rätt. Det lilla konstiga i det hela var att jag gått förbi henne en gång tidigare men med hundarna och då jag gick en mindre promenad för mig själv, utan hundarna så träffade jag på henne igen. Jag vet ärligt talat inte hur hon gått för då jag träffade på henne första gången så gick hon åt rätt håll men inte hela verkade det som men hoppas nu att hon hittade...¨

Annars så har jag för ett tag sen suttit en liten stund ute på altanen i sällskap av Ludde och Kingen. I skrivande stund så sitter man på sitt rum med två sovande herrar i sängen och en halvt sovande fågel på taklampan.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0