Alvedon!!

En sak är då säker, har då haft ONT i vänsterbenet precis hela dan men det är bara att bita ihop för det positiva i det hela är ju väntar på svaret på det prov som togs igår. Det är välld et enda riktigt positiva i det hela för annars känns det inte precis skoj då det känns allt annat än okej just nu pga värk i knävecket men det kommer ju ge sig...inom sin tid så det är bara att bita ihop.

En sak är då säker som jag idag kom fram till.
Jag har sen det att jag var liten aldrig haft något större problem när det gäller doktorer, sprutor och allmänna sjukhus/vårdcentrals besök men är det något jag inte alls gillade så var det självklart provtagningen i knävecket! 
Är det något som jag helst undviker i framtiden så är det provtagningar eller något annat i knävecken då det är enligt mig det värsta stället som man kan ta på. 

  I Söndags så klev man snett med högerfoten och stukade den en aning så är en aningen öm där än och sen så provtagningen i vänster knä, undra egentligen hur det kommer att sluta för mig?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0