Händelserik dag

Nu har man då haft en händelserik dag...
Det är så att göra en lång historia kort så var det så att jag imorse där vid 8 (3 minuter över 8 för att vara exakt) så ringde jag till Stenbergska vårdcentral för att boka tid för att få det uppkollat (mina märken jag haft ett BRA tag nu)

De skulle ringa tillbaka 25 över 8
Efter att de ringt tillbaka så fick jag en tid kl 10
Så var på plats vid 10, pratade med en sköterska och fick då komma till en läkarstudent och sen till en läkare och tog redan idag ett hudprov på ett av märkerna som i detta fall var vänsterknäveck (som är ett av de nyaste jag fått) 

Så nu är det bara att vänta på resultatet av hudprovet så kanske man får något svar på detta mysterium...
Och just nu är man så snygg som man kan bli bak i knäet då det är typ lite blågrönt också av någon anledning men så dras man med en superjobbig värk som gör mig sååå galen men den lär nog ge sig, snart hoppas jag. 
Men det har då kommit åt rätt håll, värken är då värd då jag snart kom att få svar på vad det är... 

Förutom händelserna idag så kom man även imorgon vara på vandring för imorgon vid 1 så har man tid på hörcentralen.
Allt kom på en och samma vecka typ men det är bra det för då får man ju det gjort :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0