Kopiösa sprakande

Insåg att det var smart att man har Windows internet explorer och sen även Mozilla Firefox. För just i skrivande stund så har jag använt mig av firefox för att gå in på Telias hemsida för att göra en felsökning och -anmälan för vår hemtelefon som sprakar nå så kopiöst då man ringer eller om man ska svara i telefonen så får hoppas att de kan ordna det för less är precis vad jag är på allt sprakande då det knappt ibland går att ens höra den som ringer eller den som man ringt till.

Men nu blir det Halloweenpyntande och iordningställande för ikväll och sen blir det väll själv till att byta om till mordofferoutfiten, kommer bli såååå bra då jag väl får på mig allt!!

 
  


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0