Happy Face :)

Idag så har jag faktiskt, otroligt nog införskaffat ett par nya skor för inte ens 200kr, snacka om att man är jublandes glad då jag för det första inte är någon shoppingtok precis men är då väldigt nöjd över inköpet ska jag få be att tala om. Men sitter då just nu halvt slö vid datorn och ska nog ta och gå till tvättstugan och se om först och främst maskinomgång nr 2 är klar och om den är det så blir det omgång nr 3 och sen ut med hundarna i skogen. Så ser då min dag ut idag tro jag, om det nu inte kommer något i vägen vill säga men än så länge så är det så min dag ser ut...

Ne dags att ta och röra på benen, blir utstirrad av Spike just nu så...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0