Funderingar

Kollade med tabussen.nu för nästa helg då det bär iväg mot nästa praktikplats och den enda möjligheten är att åka mot Lycksele på fredag med buss och sen vidare till nästa praktik på söndag men får se hur det blir med det så blir lite fundersam på det nämligen men såg även att det jag kollat på gällande busstider på söndag mot praktikplatsen är ändrade, undra hur jag kollade egentligen?

Nu så är det ungefär 6 veckor kvar tills man åker ned till Stockholm och har praktik där i två veckor. 
Ska jag vara ärlig nu så längtar jag verkligen enormt mycket ned dit då man förutom praktik i två veckor får vara med världens underbaraste släkt i hela två veckors tid och när jag hör på både mormor och morfar som jag ska bo hos att de ser fram emot att jag ska komma och det känns faktiskt bra inombords då morfar dessuton avslutat sista behandlingen mot cancern så det känns för det första superskoj att man överhuvudtaget fått en praktikplats i Stockholm men även att man har hela tjocka släkten i Stockholmsområdet som man får chans att träffa under de två veckor som man är där som man annars inte hinner/har möjlighet att träffa, har ju i ju för sig en kusin i England så det blir ju en aning svårare.   
Men om jag tänker efter så är jag nöjd att jag tog beslutet att söka praktikplats där nere så jag har slagit två flugor i en smäll kan man lugnt säga.   


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0