In my head

Jag tro minsann att jag blivit någon typ av musiksappare istället för en som sappar mellan kanalerna på teven.
Har typ på inte ens tio min hoppat mellan tre låtar tro jag men det lär nog inte sluta där, om jag nu känner mig själv rätt :P Lär nog sluta på 100 låtar innan dagen ens är slut.

Men annars så sitter man i sina egna tankar. 
Ser fram emot praktikplats nr 3 som är i Stockholm, det ska bli väldigt roligt.
Men det bästa i det hela är att man då i två veckors tid förutom praktiken även vara hos världens bästa släkt på mammas sida som man annars ser aldeles för sällan så det känns faktiskt väldigt bra om jag ska vara ärlig :)  
Men en sak är säker, jag kommer då vara halvt mör i kroppen då jag väl kommer ned då man på söndagen (påskveckan) kommer åka ned med buss och är framme på måndagen så jag kommer vara en aning slö och trött men det lönar sig då man får komma till underbara släkten...

Ne men nu bli det luunch :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0