16 Mars 2010

Då så, denna vecka har haft en bra start och jag är då på glatt humör, ovanligt nog.
Men igår så drog jag och Emma ihop ett gäng och vi blev då sammanlagt 8 personer som åt på frasses och gick runt på stan och det var då väldigt skoj. Idag har det varit skolarbete och sen köp av hårfärg för jag ska då färga håret imorgon med hjälp av Emma men ska även gå på bio imorgon och då med Elise och troligt så kommer Emma följa då det kommer att bli The Valentines Day som vi ska se kommer även, troligt få sällskap hem efter bion av Emma som kommer att sova över om hon nu följer med på bion.

I helgen så kommer det kanske, troligtvis att bli en liten längre sväng med skotern och kommer även att bara njuta av att få vara i fjället och stugan under helgen.

Har även lyckats dra på mig en förkylning, ingen sådan i dunderformat men det känns då att man är förkyld.

Kram//Victoria


Kommentarer
Postat av: Emma

De va mycket Emma :)

Du vågar inte smitta ner mig igen :P

2010-03-16 @ 21:33:56
URL: http://stallroska.zoomin.se/blogg.html

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0