Favoriten av alla

Jag tro jag faktiskt har funnit min absoluta favoritlåt på denna jord och det är då en av Westlifes låtar, från deras nyaste skiva "Where We Are" och låten heter då Shadows, den är verkligen bra och resterande låtar av skivan är ju självklart bra de med men det är Shadows som är min favorit av dem och jag personligen tycker då killarna kommer ut med bra material och har en salig blandning på låtar och ALLA deras låtar är bra... 

Det bästa är ju att musikvideon till deras version av What About Now spelades in på Island, hur häftigt är inte det? 

Westlife - Shadows (Live)   


Kommentarer
Postat av: Ellenor

sv. ja why not liksom?

2010-06-30 @ 13:51:27
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0