Stormen

Du är den som får mig att le
Du är den som får mig att må bra
Det är du som får mig att orka hålla ut i stormen
Det är du som får mig att ta mig igenom stormen vid liv
Du får mig att orka hålla ut genom stormen
Jag orkade ingenting annat för en jag träffade dig
Du är den som betyder mycket för mig
Jag vill inte mista dig
Du är den som betyder enormt mycket för mig
Jag vill inte förlora en vän som du
Jag vill verkligen inte förlora dig då du är min vän
En vän som betyder enormt för mig
Jag älskar dig som kompis
Du är den som jag vill ha kvar
Du får mig att orka genom stormen
Jag vill ingenting annat än att ta mig igenom stormen
Stormen som håller mig fången
Du är den som får mig att kämpa mig igenom den
Jag vill ingenting än att allt ska vara normalt igen
Ingenting kan få mig att sluta gilla dig
Du är en vän, en vän som hjälper mig genom stormen

Skriven av: Victoria


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0