Hur ska det egentligen vara?!

Just nu är man inte alls på bra humör då datorn verkar ha något emot att ladda upp bilder för varje gång jag försöker så stängs internet ned, vad är det för jäkla fel på datorn, vill ju ladda upp bilder som togs under Kolmårdenresan, men nej då det vill då datorn minsann inte.
Datorn får minsann ta och bestämma sig snart för annars så ryker den ned i golvet för det inte bara här som det inte går ladda upp bilder nämligen och jag har typ flera bilder som jag vill ladda upp men då har man en dator som stoppar HELA tiden och det gör mig TOKIG


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Är du orolig att bli överfallen?



Ha en fortsatt härlig fredag!

2010-12-03 @ 13:58:43
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0