En Fallen Ängel

Titel: Jag vet
Skriven av: Victoria

Jag vet att du finns där ute
Jag vet att du nu är i säkerhet
Jag vet att vi en dag kommer ses igen
Jag vet att även att det varit svårt för alla så finns du alltid där,
Du finns där vid min sida även om jag inte kan se det
Jag vet att du är på en bättre plats
Jag vet innerst inne att du nu är på en plats som du är värd att vara på
Jag vet att även om det svider inom oss att du kommer titta ned på oss från himlen
Vi vet alla att du kommer vara där för oss, med oss även om vi inte kan se det
Vi kommer alla att ha dig inom oss
Jag vet att du har det bra där du nu befinner dig
Jag vet innerst inne att du mår bra just nu där du är
Jag vet med hela mitt hjärta att du nu har det mycket bättre där du är fri från all smärta som du haft i kroppen
Jag vet innerst inne att du nu är på en bättre plats där du är fri från smärtan du haft i din kropp
Även om det svider inom oss så kommer du alltid vara med oss i våra hjärtan


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0