Ängel vid min sida

Du var den som stod där, vid min sida
Du fanns alltid där, vid min sida
En ängel var vad du var för mig
En ängel med ett hjärta av guld
Genom gott och ont stod du vid min sida
En ängel med ett hjärta an renaste guld
Du var vid min sida genom gott och ont
Du lärde mig allt jag kan
Du hjälpte mig, du kämpade för mig
En ängel är vad du är för mig
En ängel med ett hjärta av renaste guld
Du är en ängel för mig
Du hjälpte mig, du lärde mig nya saker
Du fanns alltid där, vid min sida
Jag kunde alltid komma till dig med mina frågor
Jag kunde alltid vända mig till dig
En ängel är vad du är för mig
Du är en ängel med ett hjärta av guld
Jag kommer alltid att ha dig i mitt hjärta
Jag kommer aldrig att glömma de stunder vi haft
Du är den som hjälpt mig genom svåra stunder
En ängel, en ängel med ett hjärta av renaste guld
Genom gott och ont så stod du vid min sida
Du hjälpte mig, du kämpade för mig
En ängel är precis vad du är för mig just nu

Skriven av: Victoria

 

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0