Hm ?!

Riktigt höstväder är det just nu, trist men ska jag vara ärlig så ser jag just nu fram emot vintern då vinter är för mig mycket roligare än hösten...

Men idag så har det inte hänt så mycket faktiskt så har försökt fått ordning på allt kan man säga...
Just nu så kollar man kring om det finns kurser i närliggande kommuner i trimmning av hund (eller vad man nu säger för det) och har då funnit ett ställe men det ligger typ i Upsala så det var ju lite väl långt för mig, får kolla vidare för det skulle vara en rolig grej att lära sig...  

Nej nu ska man ta och värma lite Spaghetti och Köttfärssås som bli min middag och väntar på Extreme Home Makeover...

Ciáo


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0