Sammanfattning

Enda sen det att man var i Stockholm så har minneskortet varit ett enda stort problem...det blev något fel så alla bilder som jag tagit med telefon samt bilder jag lagt i från datorn samt musik och spel försvann, hokuspokus men så sent som igår så fick jag till problemet då kameran på telefonen visade att det inte fanns något minneskort så då var det bara till att kolla problemet och nu fungerar det som det ska :)

Idag så har man varit sååå duktig och klippt resten av gräsmattan då det började regna igår då jag skulle klippa men det är nu gjort.

Men ikväll bli det till att ta det lugnt tro jag, kanske med min nya vän, boken "Pojken i randig pyjamas"
Eller så bli det framför teven...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0