Booktime

Har införskaffat fem böcker under den tid som man var i Stockholm och jag har då börjat på en, Pojken i randig pyjamas som jag även har sett filmen på och filmen är verkligen hemsk att se, har inte kommit så långt i boken än, började liksom läsa den igår. Men annars så införskaffade man böckerna Afrodite och hämden, Shutter Island Patient 67 och de tre som är uppräknade är då på svenska men sen så skaffade jag även två böcker på engelska som är från serien True Blodd och böckerna jag skaffade var Dead to the world och Club Dead. Får ta en bok i taget för här ska det minsann läsas har jag tänkt... 

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Club dead är jätte bra, läste ut den på 2 dagar.

2010-08-15 @ 23:34:43
URL: http://naturbilder.zoomin.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0