Uppdatering

En liten uppdatering på vad som händer i min egna lilla "bubla"

Mot min vilja så håller jag troligt vis på att bli förkyld, peppar peppar...
Men kämpar på är vad jag gör då man nästa vecka går ut på praktik...

Men till helgen så ska jag nog till att dra ut någon hemma för då vill då jag ut och övningsköra som jag inte gjort på ett bra tag. Så får se vars det leder men ut och övningsköra ska jag då göra. 
Annars så ska man väll försöka överleva det resterande dagarna av denna vecka och sen när man kommer hem så ska man nog också ta och leta fram arbetskläderna inför praktiken också.

Det är mycket som händer på en och samma gång ;P


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är MASSSSSA saker som ska göras nu

2010-04-20 @ 20:58:06
URL: http://stallroska.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Ellenor

vet inte vad som händer i din "bubla" men i min bubbla händer det en massa skolrelaterade grejjer.

2010-04-21 @ 20:14:58
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0