Smaskigt gott

Sitter just nu framför teven med en skål A-fil och havre fras med torkade jordgubbar och det är då super gott må jag säga och jag känner mig duktig :)
Att det fanns havre fras med torkade jordgubbar viste jag inte att det fanns men det var då hur smarrigt som helst, prova det ni med för jag ÄLSKAR det så prova det tycker jag.

Hade ingen lust alls att gå upp ur sängen i morse men det blev till att tvinga sig upp så snaart blir det sängen för mig må jag säga. Jag och sängen passar ihop väldigt bra :)

Ciáo  


Kommentarer
Postat av: Ellenor

jupp men nu kan dom inte flyga mer kan jag lova! möjligt vis krypa till tuggumin.



ja visst är den :) kolla youtube klipp om den. såå fin

2009-09-16 @ 18:31:02
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0