Emot mina planer

Typiskt säger jag bara!
Hade sovmorgon till där vid 10 tiden idag och vad gör man då, jo vaknar vid 8 och är då nästintill klarvaken.
Det var ju emot planerna mina må jag säga men jag lever och det blev en lugn morgon med saft och mackor och bara ta det lugnt. Men just nu så sitter man i lägenheten och ska väll snart traska tillbaka till skolan då vi börjar igen där vid 13.20 igen så ska nog snart kanske börja göra mig iordning och traska tillbaka då jag gick hem igen för att hämta lite småsaker som jag glömde tidigare.

Efter skolan blir det till att ordna med systerysters present.
Och jag ligger perfekt enligt mina "Planer" gällande just presenten så det ska bli kul och se vad hon tycker om den sen så.  

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Ellenor

U know. säger inte mer än så och du skvallrar inte!!

2009-09-08 @ 18:53:45
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0