4 September 2009

Kommer då bli totalt genomblöt påväg till busstationen om någon timme.
För det har regnat sen jag vaknade, alltså i typ 2 timmar har det hållit på och några timmar till för det hade regnat ett bra tag innan jag vaknade.
Men försöker packa det som ska med för helgen hemma.
Men orkar ju nästan ingenting ju nu då det känns som en bastu trotts att elementen är av så känns det som en bastu men det är ju jag som svettas som jag vet inte vad och snart kommer jag väll att börja frysa, igen.
Berg och Dalbana är vad man kan säga just nu för min del.
Neh ska försöka packa lite för helgen och sen kanske kolla på en film innan man går till stationen.
Men jag kommer då bli superblöt då jag går, helt säker på det må jag säga. 

Hej så länge 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0