3 September 2009 - Vill Inte!!

Hatar verkligen det här och då menar jag verkligen det för just nu sitter man i skrivande stund under en filt och fryser som jag gjort hela dagen.
Ja jag vet, det kan låta en aning konstigt då det är ungefär 15+ ute.
Men så är läget...fryser som jag vet inte vad och vill verkligen INTE bli sjuk, och det är nog det jag redan är kanske, men får hoppas att det inte "bryter" ut helt!!
Hoppas verkligen att det INTE blir något i dunderformat som jag hade just under min 17 års dag. 

Men var på skolan fram till lunch då det var allt jag klarade av pågrund av att jag verkligen höll på att frysa ihjäl kändes det som, I know det låter en aning knäppt när jag säger det men det var just det som pågick, jag FRÖS verkligen. Så gick hem under lunchen då jag inte klarade längre. 
Men hoppas verkligen att man är så pass "normaleller hur man nu ska säga så man kan gå till skolan imorgon!

Ciáo




 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0