23 September 2009

Jag hatar verkligen det här att bli förkyld!!
Stannade kvar i sängen imorse och mamma sjukanmälde mig på skolan. 
För det har inte alls blivit många timmars sömn för min del, vaknade stup i kvarten precis hela natten så typ 4 timmars sömn har man fått under hela natten.

Men har försökt att göra någon nytta nu idag men det har absolut inte gått så bra. 
Läraren från Webbdesign ringde och berättade att vi inte skulle ha någon lektion på Fredag pågrund av marknaden som är under helgen, vist har man en snäll lärare som till och med tar sig tid att ringa och berätta om att vi inte har någonting på Fredag :) 

Neh ska nog bädda ned mig i soffan och kanske se någon film??

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0