19 September - Why?!

För det första, helgen blev absolut inte som jag trodde den skulle bli.
Det är så här att igår så blev vår älskade Spike biten och skakad av en hund som typ var 10 gånger större än vad Spike är. Men jag befann mig fortfarande i Lycksele då man får ett samtal från mamma som var påväg till Lycksele med Spike liggandes bredvid i bilen...Inte fick man ihop det att Spike var illa skadad då mamma berättade det för mig genom telefonen. Och jag fattar verkligen inte hur man kan ha en så stor hund och inte kan kontrollera den!! Spike är heller inte den som precis mopsar upp sig inför andra hundar så det är ju något med den hunden som gick på Spike. Så igår mådde man verkligen inte alls bra efter allt som hände.
Och han kämpar verkligen just nu och man ser att han har ont, men han är verkligen en kämpe.

Det sved verkligen inombords av att se Spike då han och mamma kommit hem från veterinären.


ÄLSKAR dig grabben, med hela mitt hjärta.

Kan verkligen inte förstå att det hände just honom!
Men en kämpe är precis vad Spike just nu är!










Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0